Kolejna upierdliwa usterka. Zepsuło się "połączeniem bluetooth". Paruje się i działa ale do pewnego momentu. Po dłuższej trasie urządzenia się nie parują a na wyświetlaczu pojawia się komunikat: "system not ready please wait a moment" - tak jakby system się zawieszał. Po jakimś dłuższym czasie (kilka godzin) system się odwiesza, paruje i sytuacja się powtarza. Ale od czego jest gwarancja? Niestety jak się okazuje gwarancja na sprzęt audio wynosi tylko 3 lata a mój samochód ma już prawie 4 lata. Według HMP "połączenie bluetooth" to sprzęt audio. Może i jest tylko dlaczego katalog wprowadza w błąd? "Połączenie bluetooth" figuruje jako moduł komfortu:
a w dziale audio mamy inne elementy:
tutaj źródło: http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_ix20_2015.pdf
Za chwilę się zapewne dowiem, że gwarancja na silnik też się skończyła bo to element audio - wydaje dźwięki. Ot taka to gwarancja, że trzeba iść do sądu :( Przeglądając Internet, np. tutaj: https://www.facebook.com/pages/ANTY-Hyundai/504585736271873?fref=ts nie sposób odnieść wrażenia jakie podejście do klienta oferuje HMP po zakupie samochodu :(
Toyota w ponad 10 letnim Yarisie potrafiła wymienić poduszkę powietrzną pasażera (sami się odezwali) a przecież mogli ją po prostu dezaktywować z racji wieku samochodu. Jak widać HMP w tej materii musi się jeszcze dużo nauczyć.
Pozostając w temacie gwarancji... jestem bardzo ciekawy jak zakończy się sprawa wgnieceń w i40 CW. Przypomnijmy: Na podstawie "opinii biegłego", który to posłużył się "rachunkiem prawdopodobieństwa" odrzucili reklamację, twierdząc że problem ma charakter eksploatacyjny:
aż tu nagle gwałtowny zwrot akcji bo i40 CW z taką wadą jest znacznie więcej:
Tylko co to za super 5 letnia gwarancja, jeżeli o jej uznanie trzeba walczyć? HMP wydaje się być zdziwiony, że ktoś się czegoś domaga. I to wszystko w samochodzie za ponad 100 tys. zł :(