Doświadczenie pokazuje, że HMP pięknie chowa głowę w piasek. Wpadki zdarzają się każdej marce ale HMP wstydzi się do tego przyznać i stara się zamiatać sprawę pod dywan. Cóż, zaufanie do marki buduje się trochę inaczej... Weźmy na przykład i40 wagon i jego wadę w postaci wgniotek nad linią okien (opisane tutaj: https://www.facebook.com/pages/ANTY-Hyundai/504585736271873?fref=ts). Jakiekolwiek pytania do HMP na portalu facebook są ignorowane lub usuwane. Podobnie trzeszczenie plastików. Wydaje się, że uczciwie byłoby odpowiedzieć na pytanie: Czy w i40 wagon po liftingu dalej skrzypią elementy wnętrza takie jak deska, tak jako pokazano to na profilu ANTY-Hyundai? Niestety brak reakcji. Zapewne gdyby problem rozwiązali to by o tym poinformowali. Brak odpowiedzi może oznaczać najgorsze. A przypominam, że ten samochód kosztuje nawet 130 tys. złotych. Sprawę wgnieceń i trzeszczenia wnętrza fajnie tłumaczy ten film: https://www.youtube.com/watch?v=dn0WERpOmDg polecam cały ale od 4:44 jest to wyraźnie opisane.

            Zerknijmy na nowego i30 wagon. Całkiem ładny samochód. Niestety to co dla np. Toyoty (dla porównania w modelu Auris) jest standardem od lat (kolanowa poduszka powietrzna kierowcy) Hyundai wprowadza w i30 dopiero teraz i to tylko w najbogatszej wersji wyposażenia. Wersja ta z kolei wiąże się tapicerką materiałowo-skórzaną. A jak możecie zobaczyć poniżej, w moim ix20, wygląda ona po prostu tandetnie, brzydko i nieestetycznie.

           Podobnie opisany przeze mnie problem ze sprzętem audio w ix20. Pomimo oficjalnej korespondencji, że katalog wprowadza klientów w błąd, do dnia dzisiejszego nie zmienili tego.  Co ciekawe w nowym i30 wagon opisane zostało to poprawnie. Widać, jaki katalog taka marka.

Serdeczne wyrazy współczucia dla obecnych i przyszłych użytkowników samochodów marki Hyundai.